Seninle ve sana rağmen............

Mali okuryazarlık ve bununla birlikte kendimiz olma yolunda fiziksel,ruhsal ve duygusal gelişimimize katkı sağlamasına yönelik tüm deneyimlerin paylaşılması adına..

22 Mar 2012

Tony Robbins neyi neden yaptığımızı soruyor?



http://www.ted.com/talks/tony_robbins_asks_why_we_do_what_we_do.html?ga_source=embed&ga_medium=embed&ga_campaign=embed


Türkçe altyazı var videoda
Gönderen L.K. zaman: 11:17 Hiç yorum yok:
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

İzleyiciler

Blog Arşivi

  • ▼  2012 (22)
    • ▼  Nisan (2)
      • Fiyatları borsalar değil siz belirliyorsunuz!
      • Öğretmen Var, Öğretmen Var
    • ►  Mart (12)
    • ►  Şubat (8)
  • ►  2011 (104)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Kasım (6)
    • ►  Ekim (6)
    • ►  Eylül (7)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (9)
    • ►  Haziran (3)
    • ►  Mayıs (23)
    • ►  Nisan (11)
    • ►  Mart (17)
    • ►  Şubat (9)
    • ►  Ocak (8)
  • ►  2010 (157)
    • ►  Aralık (7)
    • ►  Kasım (19)
    • ►  Ekim (23)
    • ►  Eylül (41)
    • ►  Ağustos (16)
    • ►  Temmuz (11)
    • ►  Haziran (7)
    • ►  Mayıs (13)
    • ►  Nisan (20)

Bu Blogda Ara

Hakkımda

L.K.
Profilimin tamamını görüntüle
Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.